METAL MADRID 2019..

27-28 nuvembre 2019 |Madrid |Spagna

Stand Sunweld AB21

MetalMadrid hè u principale salone industriale annuale.MetalMadrid hè l'unica fiera chì cuncentra ogni annu in Spagna più di 600 marche di mostra è più di 10.000 prufessiunali.

Avà in u so 12th anni, MetalMadrid hè diventatu in u puntu di scontru di u settore industriale.I so più di 27.000 metri quadrati di spaziu di mostra cuncentranu ingegneri industriali, meccanichi è elettrici, cummercialisti, pruduttori di pruduzzione, uperazione, direttore di sviluppu, direttore generale è assai più da u mondu sanu chì venenu in cerca di l'ultimi sviluppi in l'automatizazione è l'automatizazione. robotica, fabricazione cunnessa, composti, saldatura, trattamentu di superficia, misurazione, ispezione, qualità è teste, cumpunenti per machini, EPI, subcontrattazione, macchine utensili è stampa 3D.

U so spaziu di mostra hè custituitu da diverse aree: robomática, composites spagna, manifattura cunnessa, fabricazione additiva è di sicuru, ingegneria di metalli di performance.

Dapoi u stabilimentu di a cumpagnia di saldatura Xinlian (Brand Sunweld), simu spicializati in a produzzione di diverse serie di torce di saldatura MIG / MAG, torce di saldatura TIG, torce di taglio di plasma d'aria è pezzi di ricambio correlati.I nostri prudutti anu passatu a certificazione CE, a certificazione RoHS, varietà cumplete è specificazioni, alta qualità è prezzu competitivu.Cù una qualità eccellente è un serviziu perfettu, a cumpagnia hà guadagnatu una larga ricunniscenza è elogi unanimi da i clienti.I so prudutti sò venduti bè in più di 50 paesi è regioni, è hà stabilitu partenarii strategichi à longu andà cù parechje cumpagnie famose.

Avemu da sparte a nostra cumpetenza in una varietà di torce di saldatura è settori industriali.A nostra squadra serà in stand AB21, in Metal Madrid (27 - 28 nuvembre) induve una varietà di torce MIG TIG Plasma seranu dispunibili.Inoltre, parechji di i nostri novi pezzi pyrex TIG, seranu in mostra in Metal Madrid per a prima volta in ogni locu in u mondu.

eee


Tempu di post: 26-aug-2020